صفحات

زمين ورزشي چمن طبيعي بالاي شهر دورود را نجات دهيد

محله هاي جماران ، تنگ پريكش و حسين آباد دورود علي رغم جمعيت بسيار زياد (بيش از سي درصد جمعيت دورود) از هرگونه امكانات ورزشي محروم هستند. در قسمت بالاي محله تنگ پريكش يك زمين با چمن طبيعي دائمي ومسطح و مناسب براي ورزش وجود دارد كه بچه هاي اين محله ها از قديم الايام به ورزش در آنها پرداخته اند لكن گاهي قسمتهايي از اين زمين به زير كشت كشاورزي مي رود و با گرانتر شدن قيمت زمين در اين منطقه امكان ساخت و ساز در اين زمين وجود دارد و ممكن است اين نعمت طبيعي ارزشمند از دست جوانان و نوجوانان دورودي برود.

از شورای محترم شهر دورود ، شهردار محترم دورود و مديريت تربيت بدني دورود و تقاضا داریم: اولا مالكيت اين زمين (كه بطور طبيعي از قديم الايام كاربري ورزشي داشته است ) را مشخص و ثبت نمايند لازم به ذكر است اين زمين در محدوده كمربند سبز شهر قرار دارد وقاعدتا ساخت و ساز در آن ممنوع است.

ثانيا با خاكبرداري و مسطح كردن قسمتي از اين زمين آن را براي ورزش مناسب تر و هموارتر نمايند تا زمينه بروز استعدادهاي ورزشي جوانان اين منطقه كه از مناطق محروم دورود است، فراهم شود. البته بهترین کار احداث یک پارک در اینجا است زمین این منطقه بطور دائمی مرطوب است و یک چشمه در همین زمین جریان دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه با نظرات خوبتان در وبلاگ سلام دورود ما را دلگرم مي كنيد، سپاسگذاريم