صفحات

مردم قطار محلی دورود سپیددشت به نام یوسف فلاح می شناسند

خبر راه اندازی قطار محلی دورود سپیددشت را خبرگزاریهای مختلف و ازجمله صدا و سیما اعلام نمودند اما هیچکدام به اراده مردی که زندگی اش را وقف این اقدام بزرگ نموده است اشاره نکرد. پایگاه خبری لرنا به پاس تلاش صادقانه یوسف فلاح می کوشد تا او را به مخاطبان خود معرفی کند تا شاید سرمشقی باشد برای همه ما که منتظر اقدام مسئولان برای رفع مشکلات نمانیم و خود شجاعانه پیگیری کنیم و گاهی با اعتراض و گاهی با نامه و .. مطالبات به حق را پیگیری کنیم
یوسف فلاح از کارکنان راه آهن منطقه پاپی را سالهاست که می شناسم او نامی آشنا در زمینه امور خیریه بخصوص در زمینه پیگیری مشکلات رفت و آمد مردم منطقه است. نام یوسف فلاح مردم منطقه پاپی را به یاد تلاشهای او در زمینه تردد مردم منطقه می اندازد.
قطار محلی دورود سپیددشت با همت یوسف فلاح یکی از اهالی منطقه و با پیگیریهای مستمر او بالاخره به ثمر نشست و مقرر شده است که این قطار در طول هر روز دوبار فاصله رفت و برگشت دورود تا سپیددشت را طی کند. مردم منطقه این قطار را با نام یوسف فلاح می شناسند.
یوسف فلاح همچنین تلاشهایی را در زمینه احداث جاده دورود به سپیددشت نموده است که این جاده هم اکنون در حال آماده شدن و احداث است.

۴ نظر:

  1. اگر چه انجام كار خير وخدمت به مردم نزد خدااجر معنوي دارد ولي لازم مي دانم به عنوان يك سپيددشتي از زحمات جناب آقاي فلاح تشكر وقدرداني كنم.

    نجفي

    پاسخحذف
  2. باسلام وخسته نباشید اززحمات شما کمال سپاس وقدردانی
    رادارم به وب سایت ما هم سربزن
    ادرس وب سایتwww.chamsangar-lorestan.com

    پاسخحذف
  3. اززحمات جناب یوسف فلاح کمال تشکروقدردانی راداریم امیداست درتمام مراحل زندگی موفق وپیروز باشد

    پاسخحذف
  4. سفیدشت ار4کرچی یوسف فلاح باشته ایسه تیرونی بی سی خوش.ایول حاج یوسف

    پاسخحذف

از اينكه با نظرات خوبتان در وبلاگ سلام دورود ما را دلگرم مي كنيد، سپاسگذاريم