صفحات

فتح اله حسنوند: پروژه راه آهن دورود-خرم‌آباد هنوز اجرايي نشده است


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، فتح‌الله حسنوند نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول پيش از دستور امروز (يكشنبه) مجلس، حضور پرشور مردم را در انتخابات مجلس هشتم تيري بر قلب دشمنان انقلاب دانست و گفت: متأسفانه بعد از گذشت 5 ماه از دستور رئيس جمهور به وزراي صنايع و معادن و راه و ترابري هنوز پروژه راه آهن دورود-خرم آباد اجرايي نشده است.
حسنوند در ادامه با بيان اين كه برخي پروژه‌ها در حوزه انتخابيه‌اش به پيگيري نياز دارد، از رئيس‌جمهور پيگيري جهت اجرايي شدن و اتمام پروژه راه‌آهن درود - خرم‌آباد، مجتمع پتروشيمي خرم‌آباد، كارخانه سيمان خرم اباد و...را خواستار شد. نماينده خرم آباد از محرابيان وزير صنايع و معادن خواست تا همكاري لازم را براي تسريع در اتمام پروژه فولاد خرم آباد داشته باشد.
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با تأكيد بر لزوم تخصيص اعتبارات لازم در خصوص پروژه‌هاي نيمه‌ تمام و برخي كارخانجات در حوزه انتخابيه‌اش، برخي مشكلات اين حوزه انتخابيه از جمله مشكل گاز را يادآور و خواهان اعطاي اعتبارات لازم براي گازرساني به اين شهرها شد. وي همچنين ضمن ابلاغ مشكلات خرم‌آباد به وزيران مسكن، اقتصاد، نفت و علوم از رئيس جمهور خواست تا درباره بيكاري جوانان خرم‌آبادي و بخش‌هاي تابعه با توجه به اين كه بيكاري رتبه اول را در سطح كشور دارد، چاره‌انديشي كند. حسنوند همچنين خواهان توجه وزير آموزش و پرورش نسبت به معيشت و مسكن فرهنگيان شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه با نظرات خوبتان در وبلاگ سلام دورود ما را دلگرم مي كنيد، سپاسگذاريم